Decorating Disney : Holiday Magic
Denne helt særlige, time lange udsendelse tager publikum med på en aldrig-før-oplevet rejse bag scenen, når både Walt Disney World og Disneyland bliver forvandlet til de mest muntre steder på Jorden.