Deep Rising
Gør dig klar til den nervepirrende DØDEN FRA DYBET, som er en ustoppelig action-thriller til havs. Dyk ned i spændingen! Da en gruppe hensynsløse hijackere kaprer verdens mest luksuriøse krydstogtskib, opdager de til deres forskrækkelse, at passagerne er forsvundet på mystisk vis. Men det betyder ikke, at de er alene! Noget skrækindjagende ligger på lur: En dødelig kraft fra havets uudforskede dybder, der begynder at snuppe de rædselsslagne kaprere én for én. Treat Williams og Famke Janssen leder en gruppe overlevende, der skal slå alle odds i den utrolige kamp om at slippe væk fra det dødsdømte skib i live!