Deion’s Double Play
Pågående. Elektrisk. Magnetisk. Det ville være svært at finde en anden atlet, hvis genialitet på banen var sådan en manifestation af hans person udenfor på samme måde som Deion Sanders. Der var ingen, der gjorde det helt ligesom den mand, der elskede rampelyset så meget, at han kaldte sig selv "Prime Time."
Pågående. Elektrisk. Magnetisk. Det ville være svært at finde en anden atlet, hvis genialitet på banen var sådan en manifestation af hans person udenfor på samme måde som Deion Sanders. Der var andre stjerner, der spillede mere end én sport, og der var andre, hvis individualitet fik din opmærksomhed - men der var ingen, der gjorde det helt ligesom den mand, der elskede rampelyset så meget, at han kaldte sig selv "Prime Time." Øjeblikket, der indkapslede hans ubegrænsede evner og hans overlegenhed, der var mere spektakulær end en hvirvelvind, var 24 timer i oktober 1992 - da Sanders klemte en football-kamp ind mellem to baseballkampe, i to forskellige byer tusind mil fra hinanden. I denne "30 for 30" film, "Deion's Double Play", fortæller instruktør Ken Rodgers sammen med SMAC Entertainment historien om en utrolig atletisk - og logistisk - præstation, der starter i Pittsburgh, hvor Sanders spillede for Braves, og fortsætter i Miami, hvor han spillede for Falcons den næste dag, og vendte tilbage til Pittsburgh, hvor han sluttede sig til Braves igen om aftenen. Det var et kapløb mod tiden, og for nogle blot et stunt. Men under al den kontrovers og frækhed var der også en utrolig atlet, der forsøger at forene kærlighed til to sportsgrene på én gang.