Delivery Man
I denne hjertevarme komedie finder den underpræsterende David Wozniak (Vince Vaughn) ud af, at han er blevet far til 533 børn i forbindelse med en donation, han lavede til en sædbank tyve år tidligere. Han indser snart, at hans livs chok muligvis er det bedste, der nogensinde er sket for ham.
I denne hjertevarme komedie finder den underpræsterende David Wozniak (Vince Vaughn) ud af, at han faktisk har overpræsteret - han er blevet far til 533 børn i forbindelse med en donation, han lavede til en sædbank tyve år tidligere. David indser snart, at hans livs chok muligvis er det bedste, der nogensinde er sket for ham. Undervejs finder han ikke kun sit sande jeg, men han finder også ud af, hvilken far han kunne blive. Chris Pratt og Cobie Smulders medvirker også - det er en hyggelig film, der virkelig leverer varen.