Demolition
En succesfuld investeringsbankmand kæmper efter at have mistet sin kone i et tragisk biluheld. Med støtte fra en kundeservicemedarbejder og hendes unge søn begynder han at genopbygge sit liv ved først at nedbryde livet, som han kendte det.
Jake Gyllenhaal og Naomi Watt spiller sammen i den fængslende historie om en kriseramt mand, der genopbygger sit liv efter at have knyttet usandsynlige bånd til en trængt enlig mor. Som følge af et tragisk uheld begynder Davis, en succesfuld investeringsbankmand, at gå i hundene. Men da hans personlige breve fanger Karens opmærksomhed, når Davis til et skelsættende punkt, og livet som han kendte det ændrer sig for evigt.