Den gode, den onde og den grusomme
”The Good, The Bad, The Hungry” fortæller den øjenåbende beretning om Takeru Kobayashi fra Nagano, Japan, der vandt Nathan's Hotdog Eating Contest seks gange i træk, og Joey Chestnut, californieren der detroniserede den japanske legende i 2007 og blev sportens ansigt udadtil.
”The Good, The Bad, The Hungry” fortæller den øjenåbende beretning om Takeru Kobayashi fra Nagano, Japan, der vandt Nathan's Hotdog Eating Contest seks gange i træk, og Joey Chestnut, californieren der detroniserede den japanske legende i 2007 og blev sportens ansigt udadtil. Det er en historie, der til tider er både oprørende og gribende, og som udforsker oprindelsen af Kobayashi og Chestnuts leveveje, hver bid af deres interne kampe, samt deres benhårde indsats for at fremme Major League Eating, den organisation, der fører tilsyn med konkurrencen. Det er en sport som ingen anden - men som filmen afslører, er konkurrencen, og måden den ændrede livet for disse to mænd for evigt, lige så virkelig som noget, du nogensinde vil se på en sportsbane.