Den gode søn
Ondskab bor uventede steder i dette spændingsfyldte drama. Macaulay Culkin indtager stjernerollen som Henry, en dreng der ligner en engel, og virker kærlig og loyal over for sine forældre, søster og venner.
Ondskab bor uventede steder i dette gribende, spændingsfyldte drama. Macaulay Culkin indtager stjernerollen som Henry, en dreng der ligner en engel, og virker kærlig og loyal over for sine forældre, søster og venner. Kun hans fætter Mark (Elijah Wood) ser, hvad der lurer bag Henrys smil - hemmelige tanker og en kærlighed til dødbringende lege. Men da Mark forsøger at advare Henrys familie, vil de ikke tro ham, og forlader den skrækslagne dreng alene til at kæmpe mod hans jaloux og farlige fætter.