Den sjette sans
Hollywood-superstjernen Bruce Willis bidrager med en stærk præstation til denne spændende thriller af forfatter og instruktør M. Night Shyamalan, og som kritikerne kalder en af de største spøgelseshistorier, der nogensinde er blevet optaget.