Den tapre lille brødrister til undsætning
Da Brødrister og banden bliver venner med de legesyge dyr på dyreklinikken, opdager de snart, at deres nye venner skal sendes til et testlaboratorium. Med teamwork-og kombinerede volt-sætter de ud på en morsom redningsmission for at redde alle dyrene, inklusive Sebastian, en klog abe, og Maisie, en kattemor med killinger.