Det ultimative vikingesværd
Vikingerne er blandt historiens barskeste krigere. Men kun få udvalgte bar tidens ultimative våben: Det frygtede Ulfberth-sværd. Med moderne videnskab og gammeldags detektivarbejde genskaber National Geographic dette revolutionerende værktøj.