Det vilde fodboldslæng 3
Da den Vilde Fodboldgruppe lider et 25-1 nederlag mod landsholdet, skilles de og får andre interesser. Pludselig danner Fabi et nyt hold: de Bestialske Bæster. Og de vover at kalde sig selv for verdens vildeste fodboldhold. Den Vilde Fodboldgruppe står over for deres største udfordring til dato, en modstander der er mere lusket, mere farlig, mere diabolske end de kunne have forestillet sig - piger! Og hvis ikke det var for Nerv, deres største fan, var det vildeste opgør aldrig blevet til noget...