Det vilde fodboldslæng 4
En enkelt sejr skiller den Vilde Fodboldgruppe fra Freestyle Fodbold-pokalen. For at vinde den skal de kæmpe mod "Ragnarok Ulvene." Bag Ulvene står pigen Horizon og sølvlysene. Horizon har kun et mål: at spille Marlon og Leon ud imod hinanden.
Efter deres sejr over de Bestialske Bæster var den Vilde Fodboldgruppe i topform og havde vundet alle deres efterfølgende kampe. Men de mangler en sejr mere for at vinde "Potten", trofæet for freestyle fodbold. Og for at få det skal de vinde over "Ragnarok Ulvene". Men Ulvene er ingen almindelig modstander... De har en mørk hemmelighed, og i baggrunden lusker en særlig kraft, som er stærkere end dem alle: en klog pige ved navn Horizon og sølvlysene. Marlon falder fuldstændigt for Horizon. Hun har derimod et meget enkelt mål: at skille Marlon og Leon ad. En bitter kamp starter og truer med at opløse den Vilde Fodboldgruppe. Formår de at overvinde en af deres største udfordringer nogensinde?