Det vilde fodboldslæng
Den Vilde Fodboldgruppe skal forsvare deres fodboldbane, "Djævlens Dal", mod fede Michi og hans "Uovervindelige Vindere." Leon indgår en aftale. Om ti dage skal en fodboldkamp afgøre hvem der i fremtiden ejer "Djævlens Dal". Alt går godt, men pludselig kommer den ene katastrofe efter den anden...