Sammen med Anna, Kristoff, Olaf og Sven står Elsa overfor en farlig, men bemærkelsesværdig rejse ud i det ukendte - til de fortryllede skove og mørke have bag Arendal i søgen efter sandheden om fortiden.
Hvorfor er Elsa født med magiske kræfter? Hvilken sandhed om fortiden venter Elsa, når hun drager ud i det ukendte til de fortryllede skove og mørke have bag Arendal? Svaret kalder, men truer også hendes rige. Sammen med Anna, Kristoff, Olaf og Sven, står hun overfor en farlig, men bemærkelsesværdig rejse. I Frost frygtede Elsa, at hendes kræfter var for meget for verden. I Frost 2 håber hun, at de er nok.