The Cradle Will Rock
Melinda og Delia er blandt ofrene for et røveri mod en smykkebutik. Kort efter bliver Melinda kontaktet af et spøgelse, der vil have hende til at opsøge hans kone. Da Melinda ankommer til hans hjem for at tale med konen, opdager hun røveren fra smykkebutikken. Han låser hende inde i kælderen, indtil Melinda fortæller ham, hvor de stjålne penge er skjult.
Da en smykkebutik bliver plyndret, er Melinda og Delia blandt ofrene. Kort tid efter hændelsen bliver Melinda kontaktet af et spøgelse, som har brug for hendes hjælp til at kontakte hans sørgende kone. Da Melinda ankommer til hans hjem for at tale med konen, møder hun den desperate forbryder, som plyndrede butikken, og han låser hende inde i kælderen. Melinda er fanget og frygter for sit liv og indser pludselig, at spøgelset også var involveret i forbrydelsen og er den eneste, der ved, hvor de stjålne penge er skjult.