Die Hard: Mega Hard
New York City detektiven John McClane er tilbage, og er stået op til hvad der ser ud til at skulle blive hans værste dag nogensinde! En udspekuleret terrorist vil skabe kaos i byen, hvis hans krav ikke imødekommes. McClane fanges, sammen med en usandsynlig helt, i en syg gemmeleg.
Stjernen Bruce Willis tager ufortyndet spænding og feberredninger til nye højder i Die Hard: Mega Hard. Den belejrede New York City detektiv John McClane er stået op til, hvad der ser ud til at skulle blive hans værste dag nogensinde, da en ny fjende (Jeremy Irons) skaber kaos midt i Manhattan – og yderligere død og ødelæggelse, hvis hans krav ikke imødekommes! Fanget i en sadistisk gemmeleg er McClane og en usandsynlig helt (Samuel L. Jackson) oppe mod tiden for at stoppe den komplette ødelæggelse.