Din heldige hund
Jack Morgan, en hundepsykiater, hyres til at behandle Lucky, en deprimeret vovse, hvis rige ejer er gået bort. Som Jack lærer Lucky at kende, opdager han en synsk forbindelse mellem dem. Duoen slår sig sammen for at opklare, hvad der virkelig skete med Luckys ejer... før nogen prøver at gøre det af med hunden.