Disney My Music Story: Yoshiki
"Disneys Min Musikhistorie" er en original musikdokumentar. Gæsten er Yoshiki, som er leder af "X Japan". Hans trommespil er hurtigt og kraftfuldt, og han spiller skønne melodier på klaveret. Vi ser på, hvor denne polaritet opstod. Han fremfører også to Disney-sange og taler om sit musikalske engagement. Der er bonusmateriale til sidst.
"Disneys Min Musikhistorie" er en original musikdokumentar. Vi følger kunstnere, som repræsenterer Japan, for at lære om deres forhold til musik og deres livshistorie Her kan du se en fantastisk originaloptræden, som ikke fås noget andet sted. Gæsten er Yoshiki, som er leder af "X Japan", som stolt repræsenterer Japan verden over. Yoshiki tager del i et langt interview om sin baggrund, sit møde med musik og sin fremtid. Hans trommespil er utroligt avanceret, hurtigt og kraftfuldt, og han spiller skønne melodier på klaveret. Vi ser på, hvor denne polaritet opstod, og om der er en sang, der har påvirket ham særligt. Han besvarer spørgsmålene i interviewet fra sit studie i Los Angeles og fremfører også to Disney-sange, der har en særlig plads i hans hjerte. Vi er med i øvelokalet, som Yoshiki får besøg af andre musikere, og du vil kunne se hans musikalske engagement og den detaljeringsgrad, hvormed han laver sin musik. Der er bonusmateriale til sidst. Jeg håber, du vil nyde det.