Disney Violetta En Concierto
Med al musikken, backstage-billeder og eksklusiv indsigt bag kameraet, viser "Violetta live-koncert" verdensturneen anført af Martina Stoessel, der gøres følge af skuespillerne fra "Violetta", Disney Channels roste teen-sæbeopera. Verdenskoncert-turneen begyndte med en utrolig række koncerter i Buenos Aires og fortsatte med mange koncerter i forskellige latinamerikanske og europæiske lande.