Disneyland igennem sæsonerne
Åbningen af "It's a Small World" og "New Orleans Square" vises, mens Walt fortæller om planlægningen af "Great Moment with Mr. Lincoln", "Pirates of the Caribbean" og Primeval World-dioramaet, fulgt af en forestilling af Christmas Fantasy on Parade. Showet var en hyldest til Walt Disney og blev sendt tre dage efter hans død.