Bears
Bears fra Disneynature er en episk historie om et år i en rigtig bjørnefamilie, hvor mor Sky lærer sine to letpåvirkelige unger vigtig livserfaring. Med Alaska som baggrund begynder rejsen, da vinteren slutter. Da de dukker frem af vinterhi, møder de en kold og spændende, men farlig verden. Forbløffende optagelser fanger oplevelserne, når familien skal lære om livet i en af de store ødemarker.