Disneynature Oceans
Rejs med ned i dybet i dette vidunderland af mysterier, skønhed og kræfter. Ocean er en spektakulær historie, indtalt af Pierce Brosnan, om bemærkelsesværdige væsner under havets overflade. Det er et uset blik på livet for disse sky dybhavsvæsner gennem deres egne øjne. Den utrolige, topmoderne filmteknik vil tage pusten fra dig, når du trækker med hvaler, svømmer med hvidhajer og svømmer om kap med legende delfiner.