Dom Hemingway
Jude Law stjæler showet som DOM HEMINGWAY, en iøjnefaldende pengeskabstyv med en kort lunte – og en stor hukommelse – som tager afsted for at hente det, der tilhører ham, efter 12 år i fængsel.
Jude Law stjæler showet som DOM HEMINGWAY, en iøjnefaldende pengeskabstyv med en kort lunte – og en stor hukommelse – som tager afsted for at hente det, der tilhører ham, efter 12 år i fængsel. Da hans længe ventede lønningsdag går galt, forsøger Dom at genoptage forbindelsen til sin datter (Emilia Clarke) for blot igen at blive fristet af de to ting, han gør bedst: åbne pengeskabe og komme op at slås.