Dragen lurer
Chip og Chap gør sig klar til kamp ligesom ridderne i gamle dage, da Anders rykker sin tunge gravemaskine i position, fast besluttet på at bane vej tværs igennem deres træ. Med en tundåse som rustning og en hattenål som lanse agter de at gøre det nødvendige for at stoppe "dragen." Hvem løber med sejren i den middelalderlige kamp om skrotpladsen.