Drain Alcatraz
Ved hjælp af videnskabelige ekspeditioner og banebrydende CGI-teknologi afleder "Drain Alcatraz" det dødsens farlige vand, der omgiver verdens mest berygtede fængsel. Med San Francisco Bay tømt for vand afslører den berygtede fængselsø endelig sine hemmeligheder og viser, hvorfor det var nær umuligt at flygte derfra.