Drengen, der talte med grævlinge
Ben ser ud til at foretrække dyr fremfor mennesker, et træk, der ikke gør hans far glad. Men da en grævling hjælper med at redde Bens liv, efter han er faldet ned i en flod og bliver båret væk af vandet, finder far og søn ud af det med hinanden.