The Second Best Exotic Marigold Hotel
Filmen "The Second Best Exotic Marigold Hotel" er efterfølgeren til seniorkomedien The Best Exotic Marigold Hotel. Da to nye, håbefulde gæster ankommer til hotellet, finder de ud af, at der kun er ét ledigt værelse tilbage. På rollelisten ses bl.a. Judi Dench, Maggie Smith, Bill Nighy og mange flere.
Tjek ind igen og forbered dig på mere kærlighed og latter, når nyankommne Richard Gere slutter sig til det stjernespækkede hold – deriblandt Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel og Maggie Smith - i denne hjertevarme efterfølger til The Best Exotic Marigold Hotel! Efter den første forretning blev en bragende succes, er Sonny (Patel) nu klar til at udvide, og han får hjælp og opmuntring fra sine gæster.