Dude, Where's My Car?
Ashton Kutcher og Seann William Scott spiller de to bonghoveder uden nogen erindring om deres vilde udskejelser natten før. De opdager, at de var involveret i sex, stoffer og intergalaktisk spionage.
Ashton Kutcher og Seann William Scott spiller hovedrollerne i denne lattervækkende komedie som Jesse og Chester, to festaber, der vågner op en morgen hvor Jesses bil er forsvundet - ligesom deres erindring om, hvad der skete aftenen før. Da de går på jagt efter sandheden, støder de på varme kyllinger, undviger dræberstrudse, og forsøger at berolige deres irriterede veninder i dette uhyrlige komedieeventyr.