Dykker med Delfiner
’Dykker med delfiner’ følger tilblivelsen af Disneynatures ’Delfinrevet’, historien om en et ungt stillehavs-øresvin ved navn Echo. Filmskaberne kommer til at gå langt – og dybt – for at kaste nyt lys over havets mysterier og kommer blandt andet til at surfe med delfiner i Sydafrika og danse med pukkelhvaler i Hawaii. Havforskeren Céline Cousteau er den engelsksprogede udgaves fortæller.