Eine ganz heiße Nummer
Telefonsex i stedet for arbejdsløshed: den økonomiske krise når en lille bayersk landsby. Da den sidste butik i en økonomisk underudviklet landsby må lukke og slukke, bliver kreativitet en nødvendighed. Tre resolutte kvinder, Maria, Waltraud og Lena, overvinder skamfølelsen og stifter en bayersk telefonsex-hotline!