Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
Hver sommer flyver DJs som Felix Jaehn og Alle Farben flere luftmil end nogle flyselskabspiloter og erobrer de internationale hitlister fra deres laptops. De producerer hitsange og har gjort tyskstilet Deep House populært i Australien, Japan og USA. Følg med Alle Farben, Felix Jaehn og Trance-pioneren Paul van Dyk rundt om i verden.