EMPIRE OF DREAMS
Historien om skabelsen af Star Wars-trilogien er så storslået og dramatisk som filmene selv. Tag med bag kulissen og oplev rejsen fra de tidligste manuskript-versioner til hit-premieren, der for evigt ændrede filmverdenen. I den mest omfattende dokumentar nogensinde om filmens skabelse, kan du udforske tilblivelsen af Star Wars, inklusive George Lucas' og hans holds prøvelser for at skabe en saga, som kun få troede på kunne laves.