En dag hos Disney
Opdag de inspirerende og personlige historier fra 10 forskellige folk bag Disneys magi. Vi er med på besøg hos Disney og møder både blandt andet den administrerende direktør, Bob Iger, en legendarisk tegnefilmstegner, kvinden der står i spidsen for næste generation Imagineer og Robin Robert fra Good Morning America. Kom med på en vidunderlig rejse ind i fantasiens verden. Fortalt på engelsk af Sterling K. Brown: fortalt på dansk af Kasper Leisner.