En dåse orme
Mike Pillsbury føler, at han ikke passer ind og identificerer sig mere med de fantasirumvæsner, han skriver detaljerede historier om. Mike sender et nødkald ud i rummet og tigger rumvæsnerne om at hente ham, men han får mere, end han bad om, da de faktisk dukker op. Nu hvor han har skabt den situation, kæmper Mike for at få sine venners hjælp til at redde verden.