Enjoy
Michael (Himesh Patel) kan ikke italesætte sine problemer og forsøger at finde en vej ud af sin depression. Som han bevæger sig længere og længere ind i sig selv, forsøger hans kæreste Katie (Maddy Hill) at give ham et mere positivt livssyn, men uden held.
Michael (Himesh Patel) kan ikke italesætte sine problemer og forsøger at finde en vej ud af sin depression. Som han bevæger sig længere og længere ind i sig selv, forsøger hans kæreste Katie (Maddy Hill) at give ham et mere positivt livssyn, men uden held. Det er først, da hans ustabile forhold til eleven Archibald (Tom Sweet) bliver sat på spidsen, at han begynder at se en grund til at håbe. Nyd denne anderledes udforskning af maskulinitet, mænds mentale helbred, og hvordan sociale stereotyper omkring depression hos mænd kommer til udtryk i forskellige generationer.