Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Erbarme Dich viser den dybe indflydelse af Matthæuspassionen på en række mennesker, som vi bliver bekendt med under en optræden i en forfalden kirke, hvor et kor og et orkester under ledelse af karakter/dirigent Pieterjan Leusink optræder for hjemløse og flygtninge. The Passion of Christ anno 2013.