Ernest Saves Christmas
Da Julemanden beslutter sig for at gå på pension og give sin magiske sæk med juleoverraskelser videre, får han hjælp af en hylemorsom flok karakterer, herunder den elskværdige kloge-Åge, Ernest P. Worrell.
Højtflyvende rensdyr! Uartige nisser! Slædeture på turbo! Gør dig klar til en magisk dosis julehygge, skøre julehilsner og fortryllende specialeffekter i dette hæsblæsende og hjertevarmende komediehit! Da Julemanden beslutter sig for at gå på pension og give sin magiske sæk med juleoverraskelser videre, får han hjælp af en hylemorsom flok karakterer, herunder den elskværdige kloge-Åge, Ernest P. Worrell (den Emmy-vidnende komiker Jim Varney)! På vejen hjælper Julemanden og Ernest en kynisk teenager med at opleve juleglæden som aldrig før. Og her begynder morskaben og magien, i en herlig og overraskende fortælling, som du aldrig vil glemme!