Spioner på missioner
Superspionen Lance Sterling (Will Smith) og forskeren Walter Beckett (Tom Holland) slår kræfterne sammen for at redde verden, da Lance ved et uheld transformeres til en modig, stålsat, majestætisk … due!
I denne højtflyvende animerede komedie er superspionen Lance Sterling (Will Smith) og forskeren Walter Beckett (Tom Holland) hinandens diametrale modsætninger. Lance glider ubesværet gennem livet fuld af charme og selvsikkerhed. Det gør Walter ikke. Men det umage par må slå kræfterne sammen i den ultimative mission for at redde verden, da et eksperiment med "biodynamisk dække" transformerer Lance til en modig, stålsat og majestætisk ... due!