Før og efter
Carolyn og Ben Ryans idylliske liv knuses øjeblikkeligt, da deres teenagesøns (Edward Furlong) kæreste bliver fundet brutalt myrdet.
To af Hollywoods største stjerner, Meryl Streep og Liam Neeson, leverer tryllebindende præstationer i denne medrivende spændingsfyldte thriller! Et lille tæt samfund rystes af et chokerende mord, og eneste mistænkte er en respekteret lokal families teenagesøn. Pludselig står Dr. Carolyn Ryan (Streep) og hendes mand, Ben (Neeson), over for et hjerteskærende dilemma: Skal de satse alt på deres søns uskyld eller beskytte ham mod hans mulige skyld? Frygtelig, men dog stærkt underholdende, Før og efter er spændende fra start til slut!