Firmaturen
En naiv ung forsikringssælger fra Midtvesten (Ed Helms) rejser til en kongres i storbyen i et forsøg på at redde sine kollegers jobs og støder ind i uventede eventyr i denne muntre komedie.
Ed Helms spiller hovedrollen i denne muntre komedie som Tim Lippe, en naiv forsikringssælger fra en lille by i Midtvesten. Da Tim tager til kongres i storbyen Cedar Rapids, støder han ind i Dean, den ultimative festabe (John C. Reilly). Tim finder hurtigt ud af, at han ikke kan slå Dean, så han slår sig sammen med ham og party crasher fester, svømmer nøgen i hotellets pool og bliver forført af en sexet fodboldmor!