Flicka 2
Clint Black, Patrick Warburton og Tammin Sursok spiller sammen i denne gribende efterfølger til den dejlige familiefilm Flicka. Carrie er en storby-teenager, hvis liv bliver vendt op og ned, da hun flytter hjem til sin far, som bor på en hesteranch i Wyoming. Men alt ændrer sig, da Carrie møder Flicka, en vild, kulsort mustang, der er nøjagtig lige så livlig og viljestærk, som hun selv er.