Flicka 3 - Bedste Venner
Drengepigen Kelly Jenkins’ (Kacey Rohl) venner er opslugte af sms’er og mode, og Kelly føler sig udenfor. Men der er også et andet problem: hendes mor, Lindy (Lisa Hartman Black), har et hestepensionat, som kæmper for overlevelse, og for at redde det, skal de vinde til det kommende ridestævne. Kelly er opsat på at hjælpe sin mor, og derfor går hun i gang med at træne Flicka, en vild hest, som er ejet af Toby (Clint Black), den nye leder af staldene. Hvis Kelly kan forvandle Flicka til en ægte vinder, har hun måske mulighed for at genvinde sin selvtillid – og redde gården! Nu skal Lindy bare beslutte sig for, om hun vil stole på Flicka – og sit eget hjerte – i dette opløf ende eventyr, som hele familien vil elske!