Flora & Ulysses
”Flora & Ulysses” er en vidunderlig eventyrkomedie baseret på den Newbery Award prisvindende bog om 10-årige Flora, en ivrig tegneseriefan og selvudnævnt kyniker, hvis forældre er nyligt separeret. Efter at have reddet et egern, som hun navngiver Ulysses, finder Flora ud af, at det har helt særlige superkræfter, og det bliver starten på et sjovt og begivenhedsrigt eventyr, der vil forandre Floras liv samt hendes livssyn for altid.