Flying Jalopy
Anders And køber en brugt skrammelkasse af et fly af den lumske ejer Ben Buzzard, som narrer den intetanende and til at gøre Ben til arving i tilfælde af en ulykke. Ben tager derefter Anders med ud på en vild flyvetur og prøver at få flyet til at styrte ned, så han kan tjene en formue på Anders' ulykke.