For The Boys
Med hjælp fra sangeren og danseren Dixie Leonhard vil den amerikanske entertainer Eddie Sparks give soldaterne under 2. verdenskrig nogle sjove oplevelser.
Med hjælp fra sangeren og danseren Dixie Leonhard vil den amerikanske entertainer Eddie Sparks give soldaterne under 2. verdenskrig nogle sjove oplevelse. Som det perfekte hold, turnerer de fra Nordafrika til Stillehavet for at optræde for "drengene".