Forbuden frugt
To par, der bor ved siden af hinanden, bliver for tæt knyttet. Den ene mand bliver fristet, og alle fire ender derfor i et chokerende væv af svigt og mord. Den erotiske thriller tager forskellige drejninger, efterhånden som spændingen stiger til et sensationelt klimaks, der får hjertet op i halsen.