Ford v Ferrari
Den sande historie om den amerikanske bildesigner Carroll Shelby og den britiske racerkører Ken Miles, som Ford satte til at bygge en racerbil, der kunne slå Ferrari ved Le Mans i 1966.
Matt Damon og Christian Bale spiller med i FORD v FERRARI, baseret på den sande historie om den visionære amerikanske bildesigner Carroll Shelby og den frygtløse, britiske kører Ken Miles, der sammen bygger en revolutionerende racerbil for Ford Motor Company og dyster mod Enzo Ferraris dominerende biler i det 24 timer lange Le Mans-løb i Frankrig i 1966.