Freaknik: The Wildest Party Never Told
Freaknik: The Wildest Party Never Told er en udforskende hyldest til den larmende Freaknik-æra, den ikoniske gadefest i Atlanta, som tiltrak folk i hundredtusindvis i 80'erne og 90'erne og bidrog til at sætte Atlanta på det kulturelle landkort.