Free Spirits
The Spirits of St. Louis, et underholdende og ofte kontroversielt hold, som kun spillede to sæsoner i ABA-ligaen, eksisterer fortsat på yderst usædvanlig vis.
Da ABA, den amerikanske basketball-forening, blev opbrudt i 1976, tilsluttede fire af ligaens hold - Nets, Nuggets, Pacers og Spurs - sig NBA. Men ét hold fandt en anden måde at sikre sin fremtid. Free Spirits er den farverige beretning om The Spirits of St. Louis - et underholdende og ofte kontroversielt hold med stjerner som Marvin "Bad News" Barnes og James "Fly" Williams og en smart, ny kommentator ved navn Bob Costas. The Spirits formåede at slå de forsvarende mestre i deres første sæson, og som holdet var ved at uddø, fik ejerne Daniel og Ozzie Silna forhandlet en kontrakt, der har tilladt holdet at fortsætte sin eksistens på yderst usædvanlig vis.