Fright Night
Gymnasieeleven Charley Brewster (Anton Yelchin) har endelig det hele... lige indtil den charmerende Jerry Dandridge (Colin Farrell) flytter ind ved siden af! - Fright Night kommer til at fange dig fra det allerførste bid!